Wednesday, October 9, 2013

Νέα αρχή.....

Ναι, έχει καιρό να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο μπλογκ (έχω τζαι 2ο αλλά με άλλο account). 
Από τον καιρό εκείνο έχω σας νέα. Ο LoverBoy είναι πλέον παρελθόν, για τα καλά τούτη την φορά. Αφού τα ήβραμε για ένα πολλά μικρό διάστημα το καλοκαίρι (2 εβδομάδες άντεξε αν θυμούμαι καλά) μετά έκαμε με unfriend τζε block που το fb, έκαμε με Unfollow που το instagram. Ασπούμε, ειλικρινά τωρά, ποιός μπαίνει στον κόπο να έβρει το συγκεκριμένο άτομο που το instagram τζε να τον κάμει unfollow. Τέλος πάντον αυτά. Κατά τζίνον εν θα αλλάξω ποττέ τζε εν μου αρέσκει το σεξ. Εν επέρασε που το νου του πως εν μου αρέσκει το σεξ μαζί του.



Τον Αύγουστο που λέτε ήρτε τζε εμίλησε μου ένα παιδί που το fb. Ήξερα τον που καιρό δηλαδή που κάτι μαθήματα που έκαμνα πιο παλιά τζε ήταν στην τάξη μου. Ήταν λιο δύσκολο μου να δώκω σημασία κάποιου επειδή είμουν εγώ τζε 8-9 άντρες. Εν του έδωκα τζε ιδιαίτερη σημασία τότε παρόλο που τον έκαμα add στο fb. Εμιλούσαμε κάπως αλλά συνήθως έγραφα τον....στο νου μου είχα τον LoverBoy. Τον Αύγουστο που λέτε ήρτε τζε εμιλούσαμε στο chat. Κάπου η συζήτησε ήρτε στο αν έχω φίλο ή όχι τζε είπα του πως είμαι μόνη μου τζε επαραξενεύτηκε επειδή ενόμιζε πως είμουν με κάποιον (μπορεί τότε να του ανάφερα κάτι, ούτε που θυμούμαι). 
Είπε μου να φκούμεν έξω, ραντεβού τζε εδέχτηκα...λαλώ εν τζε χάννω τπτ. Αρχικά εν με ετράβησε ιδιαίτερα τζε είπα να αποφύγω κάτι παραπάνω να μεν δώκω τζε λάθος εντύπωση. Έφυα εγώ για καμιά εβδομάδα για διακοπές τζε εμιλούσαμε που μηνύματα τζε λίο στο τηλ. Τότε πραγματικά με ετράβησε. Ήρτα πίσω τζε εν ήθελα να φύει που δίπλα μου. 



Στην 1-2 εβδομάδες που είμασταν συνέχεια μαζί εθυμήθηκε ο LoverBoy να επικοινωνήσει μαζί μου....που fb. Εμιλήσα του τζε εγώ να δω τι θέλει (τυχαίνει να έχω κάτι βιβλία του τζε ενόμιζα πως θα τα θέλει πίσω, λογικό). Τελικά είμαι πολλά αθώα. Λαλεί μου αν ήθελα να πάω ποτζί for you know what.... Εγώ έμεινα τα. Ήταν τζε το Παιδί τζιαμέ σπίτι μου τζίνη την ώρα τζε έβλεπε με πόσο σοκαρισμένη είμουν τζε ερωτούσε τι εγίνηκε. Τεσπά, είπα του έτσι τζε έτσι τούτος. Απαντώ του LoverBoy πως εν μπορώ. Χωρίς παραπάνω πληροφορίες (επειδή ενεν που την δουλειά του) τζε επερίμενα πως θα τον επείραζε η απόρριψη τζε να μεν εμιλούσε....αλλά ερώτησε γιατί. Εσκέφτουμουν λίο...να του απαντήσω "r u kidding me?" να το σκεφτεί που μόνος του; να του πως επειδή εν θέλω να τον νευριάζω ή να του πω την αλήθεια; 

Στο τέλος εδιάλεξα την αλήθεια τζε είπα του πως τωρά είμαι με κάποιον. Απάντησε μου "sorry για την ενόχληση, bye". Αυτό ήταν. 
Η φίλη μου είπε μου πως επερίμενε να γίνει κάτι τέτοιο. Εγώ πάλε όι επειδή έχει έναν εγωισμό πιο μεγάλο τζε που τον πλανήτη γη. 

No comments:

Post a Comment