Friday, August 2, 2013

Εγώ είμαι η τρελλή...

Γιατί έχω τούτο τον τίτλο; Εννα σας πω τζε εννα γελάτε, τζε όι μόνο να γελάτε αλλά εννα με ξιτιμάζετε. Αυτή είναι η αντίδραση που περιμένω που νόρμαλ κόσμο.
Ας ξεκινήσω την ιστορία μου τότε, καθήστε αναπαυτικά τζε πιάστε μαζί σας χαρτομάντηλα επειδή που το γέλιο εννα τα χριαστείτε. 
Πριν 2 εβδομάδες περίπου ήρτε τζε εμίλησε μου ο LoverBoy. Αμέσως το πρώτο του issue ήταν ότι επειδή εν ήρτα να του μιλήσω τόσο τζαιρό σημαίνει πως ούλα ετελειώσαν (τζε εγώ να σκέφτουμε που μέσα μου "no shit, Einstein!"). Είπα τζε εγώ να παίξω λίο τούτο το παιχνιδάκι του να δω που θα πάει. Είπε μου πως αν ήθελα να σάσουν τα πράματα θα επίενα να του μιλήσω. Είπα του ότι άμαν ο άλλος καταλάβω ξεκάθαρα πως με έχει block στο φατσοβιβλίο εννοείτε πως εν θέλει να μου μιλήσει άρα γιατί να πάω να του μιλήσω. Anw, για να μεν κάμω το ποστ τεράστιο τάχα ηβραμεν τα. Φυσικά εγώ ήξερα πως με το παραμικρό θα έβρησκε αφορμή να μαλλώσουμεν τζε να μεν μιλιούμαστε. Oh, right was I!
Έτσι σας βλέπω τωρά.

Για 2 εβδομάδες περίπου ούλα ήταν οκ. Φυσικά το λάθος ήταν που αρχής το ότι εβρεθήκαμεν να γαμηθούμε πριν να εξηγηθούμεν για οτιδίποτε. Ωραίο το σεξ δεν λέω. 
Ήταν καλή η αρχή. Είχα τζε εγώ δικαιολογία το ότι δουλεύκω παράξενες ώρες άρα εν μπορούμε να βρεθούμε καθημερινές τζε έτσι έβρισκα λίο την ησυχία μου για το θέμα του "ελα ποτζί" κτλ. Το Σαββατοκυρίακο απλά άντεχα το αλλά εν ασχολούμουν ιδιαίτερα. 

Σήμερα εσχόλασε τζίνος που την δουλειά τζε μιλούσαμε στο chat του φατσοβιβλίου. Ελαλούσα του αστειούθκια τζε είμασταν οκ όσπου τζε εγύρισε ένα αστείο σε σεξ. Καλά ανθρωπε μου. λαλώ που μέσα μου, τί το ήθελες τωρά τούτο; Τζε φυσικα εξεκίνησε η όλη διαδικασία του καυγά. Ότι δεν πέρνω ένα hint, εν ανοίω κουβέντα, εν θέλω να αλλάξω, εν είμαι θετικό άτομο. Μια χαρά θετική είμαι όμως. Είμουν που την αρχή θετική πως θα ξαναμαλλώναμε. Κάτι εν τζε τούτο. 

Εξεκίνησε ούλο το πράμα του εννα σε διαγράψω που το φατσοβιβλίο, τζε που τον νού μου τζε που παντού. Εγώ I'm not even blinking an eye. I couldn't be bothered. Επειδή πλέον εν με κόφτει. Εκατάλαβα πως ζω χωρίς τζίνον πλέον. Εν τον χρειάζουμε τζε ποττέ εν τον εχρειάζουμουν. Λαλεί μου πως ο εγωισμός μου φταίει, που άτομα που με ξέρουν θα σας πουν πως εν έχω έτσι πράμα εγώ.

Τέλος πάντων, ακόμη ένα κεφάλαιο ετέλειωσε. Ούτε που με πείραξε τούτη την φορά, έχω αναισθησία πλέον. Ας έρτει να μου ξαναμιλήσει, ας πάω εγώ να του ξαναμιλήσω αλλά έτσι πράμα εν ξανακάμνω, όσες καύλες τζε αν έχω.

Quick edit: μόλις με έκαμε delete που το φατσοβιβλίο. Κατα τα άλλα είπε μου πως εν τον κόφτει τζε εν θα βιαστεί να κάμει οτιδίποτε.

No comments:

Post a Comment