Tuesday, July 9, 2013

Η τιμωρία


Τυχαίνει κάποτε να θυμούμαι πράματα που έγιναν τότε με τον LoverBoy τζε διερωτούμαι ο κόσμος σε τι άκρα φτάνει απλά για φκει που πάνω κάποιου άλλου τζε να τον μειώνει για νιώθει τζίνος καλύτερα.

Ενα μήνα περίπου μετά που εμαλλώσαμε ήρτε με πολλά ειρωνικό ύφος τζε ρωτά με "είσαι happy έτσι όπως εν τωρά τα πράματα;". Φυσικά εγώ ήθελα να του πω "ναι, πολλά. Ησύχασεν η ζωή μου" αλλά είπα να δω τί θέλει τζε απλά απάντησα "φυσικά όχι. Ποττέ εν ήταν ο σκοπός μου να χάσω ένα φίλο". Εν θυμούμαι λεπτομέρειες για τζίνη την κουβέντα αλλά θυμούμαι ο τρόπος που ήρτε να μου μιλήσει. Να σας πω εγώ ότι που τις πολλές φορές που εμαλλώσαμε τζε απειλούσε με πως εννα τον χάσω τζε εν θέλω κάτι τέτοιο, έπαθα ανοσία πλέον. Ούτε με έκοφτε αν θα μου ξαναμιλήσει ή όι. Σε ένα μήνα απόκτησα την ζωή μου πίσω. Έφκενα με τις φίλες μου πάλε, που μετά που ένοιωθα ότι τις έγραφα για τζίνον ήταν πολλά refreshing. Είμουν happy. Εν τον εχρειάζουμουν πλέον στην ζωή μου τζε επειδή το εκατάλαβε εν του άρεσε τζε ήθελα να με κάμει να νιώθω ενοχές. 

Το άλλο που θυμούμαι εν ότι ήρτε ξανά μετά που λίο καιρό τζε ήθελα να του πω σαν το feedback! Ναι, καλά εδιαβάσετε. Εν ήθελα να φανώ η μαλακισμένη τζε έτσι απαντούσα του αλλά ψυχρά. Ούτε με έκοφτε αν θα τα ελάμβανε υπόψη του. Σίουρα εν θα με άκουε επειδή ήταν άσος σε τούτο. Έτυχε να του πω πως το surprise sex στο μέσο της εβδομάδας its big deal. Κάμνει σε να ξεχάνεις τον κάθε μαλάκα στο γραφείο τζε μινήσκεις ευχάριστος για την υπόλοιπη νύχτα. Κάτι που του ελαλούσα που την αρχή. Φυσικά δεν εσυμφώνησε τζε είπε μου πως έχει γυναίκες που προτιμούν να ανυπομονούν για πολλές φορές σεξ στο τέλος της εβδομάδας. (Anybody like that out there? No? I thought so!)
Εκτός που τούτο έτυχε να του ξαναπώ πως να φκένει λίο που σπίτι του τζε ένεν κακό, να πιένει τζε τζίνος σπίτι της. Εδώ κυρίες και κύριοι σας θέλω! Τί νομίζετε ήταν η απάντηση σου σε τούτο; Πως ναι έχω δίκαιο; Να παραδεχτεί πως ναι έκαμνε κάτι τέτοιο τζε απλά εν το εσκέφτετουν πόσο μ ενοχλούσε; Έχετε λάθος!! Μου απάντησε πως "έαν θέλω να ξέρω" έκαμνε το που πίκκα επειδή εν εβελτιώνουμουν!! Ναι, ήταν τρόπος τιμωρίας τάχα. Εν εκαταλάβετε πως τούτο που έκαμνε όμως έκαμνε τα πράματα χειρότερα από ότι ήταν. Φυσικά εν τζε πιστεύκω του πως το έκαμνε ξεπίτηδες τζε τούτος ήταν ο λόγος. Απλά απάντησε έτσι για να με ενοχλήσει. 

Σε όποιους διαβάζουν θα ήθελα να σου δώσω μια συμβουλή. Όχι, δεν θα σας πω "μεν πάτε να κάμετε sex buddy" εν δική σας επιλογή τζίνη. Θα σας πω ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΕΝ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ "εμείς οι 2 εν θα είμαστε ποττέ μαζί, φκάρτο που το νού σου". Είπε μου το εμένα ο LoverBoy τζε εξενέρωσα πάρα πολλά. Αν είχε τα μάτια του ανοικτά εννα το έβλεπε τούτο τζε εν που τότε που επιάσαν ούλα την κατηφόρα. Εννεν τυχαίο, απλά εν με έκοφτε πλέον.

Αν θυμηθώ τίποτε άλλο θα σας ενημερώσω. 

No comments:

Post a Comment