Wednesday, July 3, 2013

Δεύτερο ποστ: Η συνέχεια

Ναι έκαμα χρόνια τζε ζαμάνια να γράψω. Παρόλο που ήθελα να το ξεκινήσω τούτο σαν ημερολόγιο τελικά εν εγίνηκε. Ο λόγος; Απλά εν ασχολήθικα. Έτσι για να είμαι ειλικρινής μαζί σας τζε μαζί μου.
(Είμουν απασχολημένη να βάλλω βάρος!)
Η κουβέντα LoverBoy είχε αρκετά δραματικό τέλος μπορώ να πω. Ναι, επείραξε με αλλά όποτε θυμούμε λεπτομέρειες λαλώ στον εαυτό μου "Μαστόρισσα, μα τι σκατά έκαμνες μαζί του τόσο καιρό;" ή "Τζε ύστερα ελαλούσε μου εμένα ότι θέλω βοήθεια (ψυχολόγου)". Εντάξει, σίουρα υπάρχει πάντα δύο όψεις σε κάθε ιστορία αλλά που την μεριά μου φαίνεται τζίνος ο μαλάκας. Ούτε εχώ είμαι αθώα. Το ξανα λέω, ούτε εγώ είμαι αθώα. Ναι, έκαμα μαλακίες δικές μου τζε αδικαιολόγιτες αλλά ήταν παραπάνω του "άρκισα 10λεπτά να πάω σπίτι του" που το να διώ λάθος μηνύματα στον άλλον.

Να σας πω τι έγινε, όσο θυμούμε δηλαδή επειδή έχει τζε 2 μήνες η κουβέντα. (Είδες αν τα έγραφες τουλάχιστο μια φορά την εβδομάδα; εννα μου πείτε τζε έχετε δίκαιο.) Το λοιπόν, μετά που ένα μεγάλο καυγά που με έφκαλε εκτός εαυτού για το ίδιο θέμα που ήταν στο προϊγούμενο πόστ εσταματήσαμε να μιλούμε για λίο. Εγώ κατα τούτην την περίοδο εξαναήβρα τον εαυτό μου, με τις φίλες μου, με τα έξω μου κτλ. Πράματα που πριν απλά αμελούσα να τα κάμω εξαιτίας του. Εννα σας πω πιο μετά.

Μετά ήρτε να τα ξαναέβρουμε. Όλα καλά και ωραία αλλά κατα την διάρκεια τζίνη που εν του εμιλούσα είχα αναλαμπές για ορισμένα προβλήματα που είχαμε τζε έβλεπα πως ήταν άδικος τζε δεν έφταια εγώ. Εκάτσαμε τζε εμιλούσαμεν. Ελαλούσα του πως εν γίνεται να έχει απαίτηση που εμένα να μεν κανονίζω με τις φίλες εξόδους επειδή τζίνος έχει ορέξεις το Σαββατοκυρίακο. Ούτε γίνεται άμαν γυρίζω που το πρωί να πρέπει αναγκαστικά καθώς διασκεδάζω με τις φίλες μου να φεύκω επειδή ΠΡΕΠΕΙ να βρεθώ μαζί του. Αν θέλει κάτι τέτοιο πρέπει να κάμει μια παραπάνω κίνηση που εν θέλει. Αρα, εν εχει τέτοιο δικαίομα. Φυσικά, τούτο ούλο το "πέρνω την ζωή μου στα χέρια μου" φάση εν του άρεσε επειδή έμαθε να με ελέγχει τζε να με κάμνει ότι θέλει. Εγώ ελαλούσα ότι το αναπάντεχω σεξ εν ωραίο, τζε γιατί να μεν έρκεται τζίνος σπίτι μου τζε να πρέπει πάντα εγώ να πιένω ποτζί τζε αρκετά τέτοια. Σε κάποια φάση τούτου του καυγά αφού δεν εκαταλάβενε τι του ελαλούσα είπα του πολλά ασχημα λόγια. Δεν είμαι περίφανη αλλά ανάθεμάντα ήταν αλήθειες. Φταίω εγώ που εν έχει άλλες παρεές τζε βρίσκεται συνέχεια μόνος του τζε θέλει την παρέα μου; Μετά που τούτο φυσικά εν είχε chance να μου ξαναμιλήσει, right; WRONG!
Ένα μήνα μετά ήρτε πάλε να τα ξαναέβρουμε τζε φυσικά το φταίξιμο ήταν πάνω μου που δεν έκαμα την πρώτη κίνηση, as always. Ε μα συγνώμη, αλλά άμαν ο άλλος λαλεί μου "εν θέλω να σε δω μπροστά μου ούτε ζωγραφιστεί" τζε κάτι τέτοια, εννα πάω να τον βουρώ που πίσω; Ένομίζω!!
Είπα του τζε εγώ πάνω στην μαλακία μου εντάξει αλλά no sex this time! Ας τα έβρουμε ως φίλοι τζε μετά. Στο κάτω κάτω αν είμαστε ΤΖΕ φίλοι, το σεξ εν έχει σημασία. Εσυμφώνησε. Surprise, surprise μια εβδομάδα μετά ήθελε σεξ. Μα δηλαδή γαμώτο, είμαι ακαταμάχητη (χιούμορ!). Εγώ εν εδέχτηκα τζε επίε στο καλό.
This is the end of the story with LoverBoy!
Έχω τζιάλες ιστορίες α! Όι να χαθήτε. Η διασκέδαση δεν τελειώνει εδώ! Σας υπόσχομε πως εδώ θα είμαι με ποιό συχνά ποστ.

No comments:

Post a Comment